thats for my love
 
اینجاهمه چی در همه
یاد‏ ‏تو‏ ‏حس‏ ‏قشنگیست‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏دل‏ ‏دارم‏ ‏چه‏ ‏تو‏ ‏باشی‏ ‏چه‏ ‏نباشی‏ ‏نگهش‏ ‏میدارم
 
 
24 اسفند 1391برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : شهرام

 

 

اه ای تمام هستیم از تو

ای شورو حال مستیم از تو

روزی مبادا قصه گوی دیگران گردی

روزی مبادا ارزوی این و ان گردی

روزی مبادا پا نهی بر انچه میگویی

گر با دلم نا مهربان گردی

گر اشنای دیگران گردی

میمیرم از وحشت

چون لاله در صحرای رسوایی

میسوزم از اندوه تنهایی

غمگین تر از مهتاب پاییزم

با من مدارا کن

در دست من دست وفا بگذار

تا زیر پایت فرش سازم هستی خود را

من با تو میمانم

من بی تو میمیرم

ای قصه گوی دل

ای ارزوی من

با من مبادا بی وفا گردی

با دیگران پیمان ببندی اشنا گردی

اه ای تمام هستیم از تو

از پای دل مگشای زنجیرم

من بی تو میمیرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به همه دوستای گلم ممنون ازاینکه به وبم سر زدین امیدوارم از وبم خوشتون بیاد در ضمن همینطوری که از اسم وبلاگم پیداس اینجا همه جور مطلبی میذارم راااااااستی اگه دوست دارید بلینکمتون بگید باچه عنوانی بلینکم. و اگه منو خواستید لینک کنید باعنوان اینجاهمه چی در همه لینک کنید. منتظرتوووووووووونم. د ممنون.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 40929
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1